15 Ekim 2009 Perşembe

Yorgun Capon'un bitmeyen istekleri

Okuldu, işti derken günde kaç kilometre yol teptiğimi bile hesaplayamadığım şu günlerde yorgunluğun, uykusuzluğun dibine vurdum sevgili capon sever okur. Ama hala başka dertlerin peşindeyim. Madem diyorum sosyal hayatımı kendi ellerimle kısıtladım, kendi ellerimle düzene sokmam da mümkün.




Peki sence bu durumda aklıma ilk gelen ne oldu? Tabi ki Caponca kursuna gitmek! Hatta işin cılkını çıkartıp, ileride bu satırların caponcasını da yazmayı koydum kafama (ömrüm yeter ise elbet). Ama bir durup düşünelim...Haftaiçi evden sabah saat 7:45'de çıkıp akşam saat 23:00'da döndüğümü düşünürsek, bu günler içerisinde herhangi birşey yapma şansım kalmıyor. Yani kurs için kala kala bir haftasonu kalıyor. Bu da hem başka hiçbirşeye zaman ayırmamam demek, hem de yeryüzünün en kazık dillerinden birisini öğrenme sürecimi yaklaşık 3 katına çıkartmam demek. Akıl karı değil ama bende şu sıralar o akıl denen şeyden pek bulunmuyor. Yani garantisi yok, her an başlayabilirim.

Eğer bir gün başlar isem sevgili okur, işte o zaman şuradaki listenin güncellendiğini görerek hislerime ortak olabilirsin. Ha, olur da ben başlamadan önce parlak beyinlere yatırım yapmayı seven bir hayırsever listemi görür de bana burs verirse...Hayal kurmak güzel, evet :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder