15 Ekim 2009 Perşembe

Bir takım Caponumsu ve Capon sever insan

Geçen haftasonu en sevdiklerimle dedik bir toplaşalım, kahvaltı yapalım. Ama homini gırtlak olan bu ekibin kahvaltısı tahmin edeceğiniz üzere brunch oldu. Sonrasında da içimizdeki alışveriş canavarını dışarı çıkararak kendimiz vurduk yollara....Blog'un konusuyla alakalı olmasa da sevgili okur, beni ve çevremi tanımanız adına o güzel günden bir kaç fotoğrafı aha da yazının altına yapıştırıyorum. Bir diğer amacım da sesimi duyacaklarını ümit ettiğim güzel insanların (hani şu wishlist'e el atacak olanların) şahsıma sempati duymaları, ego tatmini vs vs...



Ufak bir not: Bu karelerdeki herkes Caponseverdir...Olur da beni Tokyo'ya çağırırsanız, onları da yanımda misafir etmeniz size artı bonus olarak geri dönecektir...




2 yorum:

  1. caponseverlere selam olsun. ama benim meramım başka. bu bloga yorum yazan neden sadece ben varım! yalnız hissettim kendimi : )

    YanıtlaSil
  2. :)) bir kere senden başka yorum yazan bir kaç kişi daha oldu :) öte yandan azıcık insan biliyor bu blogu napayım :)

    YanıtlaSil