8 Ekim 2009 Perşembe

Kıskanç Capon

Dün akşam bir süredir görüşemediğim bir arkadaşımı gördüm. Meğerse görüşemediğimiz süre içerisinde ablası evlenmiş ve Tokyo'ya yerleşmiş!!!! Ben durur muyum? Hemen başladım sorulara:

- Caponca öğremeye başladı mı?
- Evi nasıl ufak mı?
- Dekorasyon minimalist mi?
- Sevmiş mi bizim Caponları?

Diye başlayan ve devam edip uzayıp giden sorularıma aldığım yanıtlar aşkımı katladı da katladı. Kıskançlığımı arttırması da cabası...Özellikle dekorasyon kısmına saplandım kaldım. Sade, gösterişsiz, olabildiğine minimalist bir evde, Tokyo'nun göbeğinde yaşasam benden mutlusu olur muydu acaba? Dün muhabbet esnasında daldığım hayallerime geri dönüyorum ve hayallerimin ufak bir kısmı olan yatak odası dekorasyonum ile sizleri başbaşa bırakıyorum efenim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder