21 Ekim 2009 Çarşamba

I am a Harajuku Lover!

Bundan bir kaç ay önce, Ertan'ım ile Sephora'yı arşınlamaktaydık...Aslına bakarsanız pek sevmem kozmetiğe para yatırmayı ve kozmetik ürün satan dükkanları gezmeyi. Ama o gün bir koku beni Sephora'ya çekiverdi.

İki adım attıktan sonra Ertan bana "Bak capooonnn!!! Burada senden birsürü var!" diye seslenince ben dahil herkes Ertan'ın olduğu tarafa baktı. Belki kimse neye baktığını farketmedi ama ben aşağıda fotoğrafını görmüş olduğunuz şişeleri farkedince neye uğradığımı şaşırdım :)


Gwen Stefani tarafından yaratılan Harajuku Lovers parfümleri hem şişeleri hem de kokularıyla gerçekten muhteşem! Ama siz sevgili okurları üzmemek adına fiyatından bahsetmiyorum :) Bu marka altında ayrıca kıyafet, saat gibi ürünler de var (çocuklara yönelik ama ben de kullanırım ki:))

Buraya göz atmak isteyebilirsiniz: http://www.harajukulovers.com/

Wishlist'e derhal eklensin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder