2 Ekim 2009 Cuma

Bleach: İzlenecek Caponlar

Mangasever kişilik Ertan'ın son 1 senedir tutkusu haline gelen Bleach'i izlenecekler listesinin başına yerleştiriyorum. Rapidshare sağolsun 200 bilmem kaçıncı bölümünü indiren Ertan, bunların hepsini itina ile DVD'ye basar ise, ben de bilgisayar ekranından kurtularak keyifle TV ekranından izleyeceğim


Buradan sayın yetkili Ertan Bey'e sesleniyorum: boş DVD'ler benden! İzleyelim de bakalım neymiş senin iki cümlenden birisine giren, t-shirtlerine desen olan, rüyalarını süsleyen Bleach...

Bleach hakkında yüzeysel olarak da olsa bilgi edinmek istiyorsanız burayı tıklayınız efenim.

2 yorum:

  1. Tek kelime ile mükemmel diyorum canımcım...şiddetle tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. 200 küsür bölüm hali hazırda indirilmiş bekliyor..kısa zamanda başlasam iyi olacak o zaman :)

    YanıtlaSil