12 Ekim 2009 Pazartesi

Paran yok dediler, Kimono alamazsın dediler :(

Dün, yani 11 Ekim pazar günü, en sevdiklerimle Beyoğlu'nu arşınlayıp kendimizi alışverişe vurduk. Birçoğunuz zaten biliyordur, Taksim'de capon kıyafetleri satan Edo isminde bir mağaza açıldı. Fiyatlarının "biraz" tuzlu olduğunu bildiğim bu mağazaya, uzun zamandır sadece gidip bakınmakla yetiniyorum. Dün, yine topluca istila ettik mağazayı :).

Sanıyorum, mağazanın sahibi beni artık tanıyor, her girdiğimde de birşey almadan çıkacağımı biliyor :) Dün ben yine Kimonolar ile koklaşırken, en beğendiğimin fiyatını sordum. Kendisi bana "Söylemeyeceğim, boşver" dedi :D Ben "Neden yahu?" deyince de, "Fiyatı biraz pahalı, moralin bozulmasın sonra" dedi. Hahahaha :)) Güç bela kimononun fiyatının 650 TL !! olduğunu öğrendim. Moralim bozuldu mu? Evet :(


O zaman buradan herkese sesleniyorum: Caponya'ya gideniniz olur ise, beni bulsun. Kendisinden isteklerim olacak :)

2 yorum:

  1. özel diktirsen okadara mal olmaz ama o zamanda bir özelliği kalmaz aman işte nee bileyim pahalı...

    YanıtlaSil
  2. onu da düşündüm ama evet maalesef bir özelliği olmuyor o zaman :/ yardım fonu falan mı oluştursam? :))))

    YanıtlaSil