8 Ekim 2009 Perşembe

Bir Capon'un Wishlist'i

Az önceki yazımı girer girmez farkettim ki ben blog'u resmen isteklerimi sıraladığım bir tahtaya dönüştürmüşüm. Acaba dedim, bir gün birileri (Capon başkonsolosu, Capon Kültür Merkezi, Capon Vakfı ya da Noel Baba!) bana sempati duyar da listemdekileri ya da bir kısmını bana hediye eder mi? :)


Olur ya yapmak isterler bunu diye isteklerimi wishlist halinde bu yazımın altında toplamaya karar verdim. Zaman içerisinde bu yazıdaki liste güncellenecektir.

İşte bir küçücük Capon'un Wishlist'i:

  • Bir adet Kimono (sayı artabilir problem değil))
  • Bir adet mütevazı bir Katana
  • Tokyo'ya çift kişilik one way ticket :)
  • En klasından bir manga çizim kiti (kendin çiz diyenlere cevaben çizdiğim çöp adamları gösteririm ürkersiniz)
  • Ömür boyu ücretsiz caponca dil kursu :)
  • Tokyo'da kutu gibi bir yuva :D
  • 5 şişe Harajuku Lovers parfüm (bittikçe yenilenmek üzere)
Arkası yarın...

2 yorum:

  1. Canım alemsin valla...şu dünyada bir kendimi sanıyordum japonların (artı benim bir de kore çılgınlığım var)delisi diye...ama senin de olman sevindirdi beni. Keşke gitmeden sana ben de ki tüm animeleri ve japon dizilerini çekseydim burda onlar benim dert ortağım oldular. Şiddetle kore dizisi ama Coffee Prince ı izlemediysen hemen izle derim ...superrr bişey:)Kocaman öpüyorum seni canım:))
    Burcu ...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim :)

    Ben gelirim belki Almanya'ya, o zaman verirsin bana DVD'leri ;)

    Çok çok özledim seni...lütfen iyi bak kendine :)

    YanıtlaSil