6 Ekim 2009 Salı

Chopsticks Plus One: Capon çatalı + Capon kaşığı :)

Uzun süre beceremedim chopstick kullanmayı. Belki de caponların aksine hızla, kocaman lokmalar halinde, arkamdan kovalayan varmış gibi yemeyi sevdiğim içindir. Ama öğrenince de büyük keyif aldım. Çok yorucu olmasa bütün yemeklerimi chopstick ile yiyebilirim sanırım :)

Fransız tasarımcı Aissa Logerot'un yeni tasarımı chopstick'ler ise bir harika! Hem kaşık gibi kullanılabiliyor, hem kepçe kısmı ayrılarak chopstick oluyor, hem kepçesi çıkıyor soya sosunu koyabileceğiniz bir kap oluyor :) Kısacası oluyor da oluyor!



Tasarımın bir Fransız tarafından yapılmış olması da benim için ayrı dikkat çekici bir konu. Öte yandan tasarımcının diğer ürünlerine de bayıldım! Bu arada, görseller ürüne hayran bırakmakla kalmadı iştahımı da kabarttı sanırım :)



Aissa Logerot'un diğer tasarımlarını da merak ediyorsanız buraya tıklamanız yeterli olacaktır ;)

2 yorum:

  1. kendş sanan capon sanan sevgili yazar hanımefendi;
    Yazınıznı gayet başarılı buldum,ilginç bir araştırma olmuş. Hele ki renkli çbuklara bayıldım. Acaba bunlardan sevgili ülkemde de bulunur mu?
    Ayrıca çok merak ediyorum capon sanatlarının başka dallarını da blogunuzdan takip edebilecekmiyiz?
    Ayrıca ben anime ve manga üzerine ihtisas yapmaktayım,acaba bu yönde de çalışanız olacak mı?

    YanıtlaSil
  2. sevgili okur,

    renkli chopstick bulmakta ne var? sora sora bağdat demiş atalarımız değil mi?

    manga konusuna gelince...yazılarımın hepsini takip ederseniz 1-2 yazımda bahsettiğimi göreceksiniz.

    sevgiyle ve binmle kalın efem hehehe

    YanıtlaSil