1 Ekim 2009 Perşembe

Capon Dünyası'na Giriş

Yapamam dedim, edemem dedim. Ama iki dakikalık bir gaza bakıyormuş herşey. Sevgili iş arkadaşlarım Selim ve Elif'in (Elif aynı zamanda can yoldaşım da olur) iki dakika süren "Yaparsın sen..Neden yapamayasın ki?" sözleri üzerine blogumsu bu sayfalar hayata geçti.

Önceden de kendi çapımda bir-iki şey karalamışlığım var fakat, konu bulmadaki sıkıntılarım nedeniyle ilgilenmedim, kurudu canım sayfalar.

Benim aklıma gelmeyen Selim'in aklına geldi ve Japonya'ya, Japon kültürüne, Japonca'ya bla bla bla ilgimi bana hatırlatıp bu konuda yazabileceğimi söyledi. Eh bugün itibariyle başlıyorum...Çok sık yazı yazmam...Aklıma eserse 10 yazı birden yazar, aklıma esmezse de aylarca nokta bile koymam. Şimdiden afiyet olsun, aşağıdaki foto da anime hastası sevgili insanı Ertan'a armağan olsun :)



Ufak bir not: Ben bunun kılıç olanından alma taraftarıyım ama iki sakar için oldukça tehlikeli olabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder