11 Şubat 2010 Perşembe

My little miss sunshine coming this summer! :D

Bu sefer konumuzun ne Caponya ile ne de Caponlar ile alakası var...Konu 5 ay sonra yanımıza gelecek minnacık bir hayat ile ilgili :)



Bundan yaklaşık 5 sene önce teyze oduğumda hissettiklerimi yazarak başlamak istemiştim bu yazıya. Fakat başladığımda farkettim ki o hisleri yazıya dökecek kadar becerikli değilim. Şimdi, ikinci kez teyze oluyorum ama bu seferki hislerimi de anlatamıyorum...

Evimizin ilk miniği Demir, belki de sahip olabileceğim en iyi yeğen diye düşündüm hep. Şimdi yeni gelecek olan -ben kendisine my little miss sunshine diyorum zira henüz ismine karar veremedik- yeğenimin haberini aldığımda farkettim ki sayıları 1 değil 1000 olsa da hepsi benim için teker teker vazgeçilmez olacaklar.

O kadar heyecanlıyım ki heryerde, herkese bağıra bağıra anlatasım var :D Temmuz'a kadar nasıl sabredeceğim bilemiyorum ama kendimi şimdilik ona minnacık ayakkabılar alarak oyalayabilirim sanırım :)

Geri sayım başlasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder