10 Kasım 2010 Çarşamba

Duy sesimi Lufthansa, Uçur beni Tokyo'ya!

Bugün ilk defa Facebook'daki uygulamalardan birisi gözlerimi yuvalarından çıkarttı! Lufthansa, uygulama üzerinden düzenlediği bir yarışma ile Tokyo'ya uçak bileti hediye ediyormuş :) Uygulamanın adı "Lufthansa Yol Arkadaşım". Hiiiç zaman kaybetmedim ve hemen katıldım yarışmaya. 



Gerçi ilk aşamayı geçmek çok kolay değil. Facebook listemde bulunan 200 kişinin like vererek bana destek olması gerekiyor. Kaldı ki onların da destek olabilmesi için uygulamayı kullanması lazım :( Bu rakama ulaşmam pek mümkün değil sanırım. Bu nedenle buradan Lufthansa yetkililerine sesleniyorum: Kazanan arkadaşın valizinde beni de gönderin! :)

Çok hırslıyım, yarışmacı arkadaşlara kesinlikle başarılar dilemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder