12 Temmuz 2010 Pazartesi

Capon otomatlarında bir ben yokum!

Geçen cumartesi çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günündeydim. Gece gayet güzel ve eğlenceliydi ama benim için daha da güzeli arkadaşımın yeni sevgilisi ile tanışmak oldu. Kendisi Capon turist rehberi!!! Eee, ben bu fırsatı hiç kaçırır mıyım? Kızı hemen soru yağmuruna tuttum :) Benim bir çok hayalimi gerçekleştirmiş. Hatta Fuji dağına bile çıkmış!


Neyse, laf lafı açtı ve ona blog'umdan bahsettim. Caponya'ya hiç gitmediğimi ama sağdan soldan bulduğum ilginç bilgilerle bu blog'u yazdığımı söyledim. O da bana yazı için yeni bir fikir verdi! Caponya'da onun en çok dikkatini çeken şeylerden birisi otomatlarmış. "Herşey için bir otomat bulabiliyorsun" dedi bana. Ben de hemen araştırdım ve ne kadar haklı olduğunu gördüm :) Kravattan, ayakkabıya, çiçekten bizde de bulunan Coca-Cola'ya kadar herşeyin omatı var. İşte aşağıda sizin için bir kaç örnek...




4 yorum:

  1. Bir Japonya sever olarak beklerim efendim :)
    http://www.loreathan.com/2010/07/japonya-seyahati-1-gun.html
    http://www.loreathan.com/2010/07/japonya-seyahati-2-gun.html

    YanıtlaSil
  2. ben de şahidim , kaldırımlar yol boyu otomat dolu idi, öğrenci halimizle paracıklarımızı greyfurt suyu otomatlarına kaptırıyorduk habire.

    YanıtlaSil